HTML

Fricc's böffs

Friss kommentek

Linkblog

huhú

2009.11.02. 17:24 Friccc

Sok-sok idő telt el, amióta nem írtam a blogra. Igazából ez a blog már csak poén volt, zaty újrakezdte, később én is, és olvastuk egymásét, majd én hamarabb meguntam, így az ő lelkizései és szépen megfogalmazott történetei maradtak számomra/számunkra. Zaty azóta már befejezte, kiírta magát és van azóta más dolga bőven. Talán majd egyszer fog írni újra. :) Én? Én is szeretnék már elhúzni és csinálni valamit, de rám jellemzően nem lépek. A nem lépés valójában vissza lépés. Az embernek az életben attól függően, hogy milyen utat kapott, előfordulhat, hogy ha nem megy előre, akkor lecsúszik, mert lejt az út. Most én is valahogy így érzem.

Mennem kell, de majd még írok.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://frici.blog.hu/api/trackback/id/tr951493555

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása